sunnuntai 13. elokuuta 2023

Freya

 Mulle kotiutui tosi rakas nukke 7.8. 🖤

Oon tässä kovasti toivonut sekä Noidanpenskan uudempaa kustomia että gorempaa tyttöä itselleni jo pitemmän aikaa. Noidanpenskan give away -tytöstä lähtien oon aatellut, että jep, tää sen pitää olla. Oon niin onnellinen, että Noidanpenska halusi ottaa tällaisen kauhuisemman projektin, kiitos ihan hurjasti tän toteuttamisesta! <3 Tää nukke on mulle niin uskomattoman tärkeä jo nyt! Ja siitä tuli kaikki mitä halusin ja vielä sitäkin parempi :( ❤️ Kiitos ihanasta asiakaspalvelusta ja unelmanuken toteuttamisesta!! <3



Hieman kaoottinen hetki hakea muksu lähipostipisteeltä kun olin just ollut monessa paikassa menossa (hoitamassa asioita jotka stressas aika paljon :'D) ja kans suoraan lähdössä ystävien luo... Otin tytön sitten ystäville mukaan ja kissat mukaan lukien huudettiin sille kaikki yhessä



Ihana boksi ja naaman suoja c:


Tässä on rakkaani Freya 🖤

Alun perin tällä pienellä ei pitänyt olla sen kummemmin hahmoa, mutta se on tässä nyt tahtonut kertoilla jotain satunnaista itsestään <: Siitä lisää perhaps later. Annikahan vahinkonimesi tän lapsen, koska muistan vaan kysyneeni siltä et mitä ihmettä annan tän nuken nimeks kun oon niin tottunut sen give away -nuken nimeen (Frida)... Annika oli vaan että no entäs Freya ja noh, Freya it was

Freya mytologiasyistä muutenkin yks mun lempparinimiä joten <3

Freyaa halusin kuvata ihan heti, vaikka sen saapumista seuraava päivä alkoi hirmuisella vesisateella :'D Sisäkuvia then


Ja sitten päästiinkin illalla jo kuvailemaan ulos! Annika beibi tuli mukaan ja piteli Freyaa :>


Tästä tuli yks mun lempikuva koskaan! Muru teki ton kasvikaaren mun pyynnöstä :'D Oon hinkunut tuon tyylistä kuviin ja mussu teki meille molemmille sit, kiitos rakas <3


Eri väriversio!


AAA oon aina janonnut tällasia taustoja mun kuviin, apua! Oon niin onnellinen tästä


Muokkaamattomia tästä eteenpäin! Mulla on Freyan lisäksi toinenkin uusi asia, nimittäin murun kamera <: Se viettää mun luona eläkepäiviään, kun muru osti uuden! Oon NIIN innoissani tästä etten ihan pysty viel ees käsittään

Toi kuvausreissu oli ihan puhdasta onnea



Minä rakastan häntä :(((






Hän on mulle täydellisin ja ihanin, en voi uskoo et oikeesti sain jotain noin upeaa! Hänestä iloitsen <3

Kiitos lukijoille! Oon niin onnellinen tästä pienestä ❤️

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti