keskiviikko 2. elokuuta 2023

Kesäisiä

 Moi 💛

Vähän taas kesän kuvasatoa tänne <: Perinteisesti dumppaan kaiken mahdollisen kerralla!


Oon niin uskomattoman innoissani nukkejutuista atm! (Vaihteeksi...)

Tää postaus on varmaan 90 % vaan Jodia, mutta mua ei at this point edes haittaa :'D Se määrä, mitä olen PG:n uudempaa kustomia halunnut... Jodipieni saa kaikin oikeuksin olla maailman lellityin kakara, hän oli NIIN odotettu, niin odotettu <3


Kiira ressukka ei oo hetkeen päässyt kuvattavaksi, nyyh! MUTTA on the positive side, se on alkanut kertoa että silläkin ois hahmo ja ootan että hän kertoo itsestään enemmän

Tuo ihana upea päähine on Annikan tekemä, kiitos muru <3 Mä oon ihan aina rakastanut kaikenlaisia päähineitä, ja viimein pääsen toteuttamaan lisää mun jumalatarestetiikkoja! Kiitoksia Annikalle, joka aina tekee mulle kaikkea <3


Rakastan tätä kuvaa :( 💗 Kriko ja Jodi on tosiaan pari, en muista yhtään olenko täällä maininnut aiemmin! 

Nää molemmat on moderneja mussukoita samassa universumissa kuin Annikan Nuria ja mun Kristian ja Linnea. Jodi on Nurian pikkusisko ja noi kaks on heidän ystäviään! Jodi ja Kriko tapasivat netissä, Kriko kommentoi ja luki Jodin kirjoittamia fanficcejä :'DD Oikein tällainen nykymaailman nuorten kohtaaminen haha apua

Niillä oli etäsuhde, jota helpottaakseen Kriko muutti asumaan samaan kaupunkiin ku Jodi ja Nuria c: Jep rakastan kasuaaleja hahmoja nykyään niin paljon




Kultaisin ja rakkain! Tää nukke on mun kaikkeni nyt

Oon myös uskomattoman rakastunut tuohon yhteen kuvausspottiin, oon tainnut kaikki vapaa-ajan kuvat ottaa nyt siellä :'D Kun kelit ei oo kauheen pitkälle sallineet juosta


Vähän syssyisempi jo! Ootan muuten innolla sitten syyskuvia Jodista, sen värit on musta ehdottomasti ihanan syksyiset c:



Sit tuotanoin, otin kasuaalisti mun suosikkinukkekuvan iteltäni! Katotiin murun kanssa Titanicia ja siinä zoomattiin lopussa muistaakseni johkin vedenalaseen pianoon ja olin vaan että AAA

Näin ton kuvan ottamisesta untakin! Ja nyt se on mun lemppari <: 💙 Editointi on mulle muutenkin tosi iso juttu, rakastan editoida huolella ja miettiä miten minkäkin saa näyttämään aidolta


Toi kuvauspaikka niin ikään puhutteli, rakastan tätäkin!


Vanhempi mutta unohtui yllättäen muokata...



Testasin Aurille Manan peruukkia ja karjuin niin lujaa tätä kuvatessa :'D Uskomattoman ihana. Todellakin pitää saada sille vielä ruskea peruukki


Jodi testasi blondia! En laittais sitä sille pysyvästi, mutta testinä meni. Mulle tulee siitä mieleen Alice in Wonderlandin valkoinen kuningatar tällä ilmeellä



Oon tainnut hieman innostua vesikuvista nyt tässä :'D Kielo on ollut ainoahko dipattava nukke joka kesäilee mun kanssa äidin luona, koska kustomeita en oo hirveen innokas (vielä ainakaan) uittamaan


Niin mitä sanoinkaan vesikuvainnostuksesta :'D Tuo meikkipeili on odottanut pääsyään kuviin, vaikka se on ollut mulla koko kesän! (Yllättyisikö kukaan, jos sanon, että sekin on murun ostama... Sponsored by my girlfriend)




Muokkaamattomia kuvia Jodista upeimmalla päähineellään! Maailman kaunein nukke for me :(




Haaveilin tällasen ottamisesta niin kauan! Viimein sain jonkinlaisen AIW-pöytäkuvan otetuksi


Latte on niin kultanen, rakastan sitä! Heti kun sain Cinnan niin mun kaikki Dal-fokus meni sit siihen :'D



Kuvatarinamurusia 💛 Oon nyt päättänyt kuvata sitä just niin hitaasti ku hyvältä tuntuu. Selkeästikään tää ei nyt ollut sellainen yhden kesän kuvatarina, ja se on okei! Metsästä olin NIIIN innoissani että tiesin, ettei mikään kt tuu olemaan mulle enää koskaan sama. On edelleen ihan kauhea ikävä sitä ja sen kuvaamista! 

Parantaja on niin eri tyylinen ja temaattisesti paljon keposempi, joten joskus mun on hankala asennoitua siihen. Voi kans vaikuttaa se, että kyseisen tarinan originaali runko on 8 vuotta vanha, eli oon tarinankertojana mennyt siitä jo hieman eri suuntaan. Mutta rakastan väkslätä asioita uuteen kuosiin, ja on tbh ollut hauskaa tehdä tän tyylistäkin! Täst tulee fiilikseltään mulle enemmän mieleen vanhan ajan kuvatarinat heh

Ja tuolla on Annelise niin ei pitäs olla hätää, kuvaan vaa rauhas 8) (Rakastan Annelisea ja mul käy helposti niin, että yksi hahmo inspaa -> koko stoori inspaa. KÖH ILTA KÖH)






Miljoona pianokuvaa, piano ei oo omani joten oon vaan ottanut siitä kaiken ilon irti :'D Kattoo nyt muuttaisko sekin vielä mulle köhköh, ollaan yritetty ettiä meille uutta...


Tää kuvaidea syntyi siitä, kun Annika vaan laittoi Manalle tuon letin ja tuli sitten heti vahva assosiaatio tällaisesta maalaisfiiliksestä. Tuo kuvauspaikka on kyllä ollut tämän kesän vakkari itselle!

Mana näyttää ihanalta tällaisissakin fiiliksissä c: 🌻




Crimson Peak!

Visuaalisesti yks mun suosikkileffoista, rakastan ihan jokasta asiaa siinä :'D Se on niin kaunis leffa, tahtoisin vaan kaikki ne asut ja rakennukset omaankin elämään kiitos. Haluaisin kans toteuttaa nukkekuvia muistakin Guillermo del Toron elokuvista, kuten Pan's Labyrinth! Oon vuosia siitä haaveillut, catch me vaan editoimassa joku fauni jonnekin kun tarpeeks kauan tätä kypsyttelen...

Muutenkin mun suhde editoimiseen on nykyään about tää:

Mä: Nah ois toi ehkä liian vaikee toteuttaa
Myös mä: Haha watch me *tekee sen anyways*



Sit sellanen juttu, et vähän niinku menin ja vetäsin Annikalle ja mulle kerralla Pulliphinen stockit :'D Muuten flexaisin olevani hyvä gf mut meille tuli kunnon kriisi siitä kumpi sen ekan saa :'DD (Nukkeiluparisuhde be like) Joten menin sitten huhuilemaan Facebookiin että liikeniskö keltään vielä tällasta ja jollain ihmeen tuurilla liikeni

Nää on ollu niin kiven alla, etten oikein prosessoi, miten saatiin molemmat 24 tunnissa tää asu josta ollaan haaveiltu kirjaimellisesti VUOSIA




Mun instafeed on tältä kesältä vaa sillee JODI Jodi kukkaset JODI pari jotain muuta KUKKAJODI


En oo unohtanu Chiónia don't worry, he's alive and well c:

Nää pömpelit pääs kuvattavaks ja olen heistä onnellinen <3 Oop ja hei siis, Annika kasuaalisti päätti et pääsen huolehtiin sen vanhasta kamerasta ja oon ehkä ihan laittoman innoissani tästä! Pääsee testaileen vähän erilaisia kamerajuttuja, stay tuned


Ootin tota Pulliphinen alushametta melkee enemmän ku itse mekkoa, oon janonnu sitä vuosia! Se on TÄYDELLISIN!




Ja lopuksi tällaisia "montako sarajuttua saan yhteen kuvaan" -kuvia, mulla saattaa ehkä olla selkeä estetiikka :'D Joka tapauksessa rakastan näitä!

* * *

Kiitos katsojille! 💛

2 kommenttia:

  1. Oot mussu ottanu NIIN kauniita kuvia tänä kesänä! Ihan uskomattoman upeita <3 On ollu hauska nähdä miten erivibaisia kuvia oot ottanu ja miten saat ne kaikki näyttämään tosi sulta! Esim toi dal-ystäväisten piknikkuva ja Crimson Peak -kuvat huokuvat kaikki sua, vaikka ovat tosi erihenkisiä. Oot menny genrestä toiseen ja tunnelmasta toiseen ja silti kaikissa sun kesäkuvissa on se sama pilke ja maagisuus, mitä sun kuvissa aina on <3 Oot vaan niin taitava!

    Mun lemppareita tän postauksen kuvista on varmaan Manssun pyykkäyskuva, Kiiran ja Jodin kruunukuvat sekä tietenkin Jodin vedenalaiskuva <3 Myös nuo loppupään piano ja ruusu -kuvat puhuttelee ihan omalla tavallaan, niissä on tosi romanttinen ja satumainen fiilis c: Oot mykistäny mut tänä kesänä niin monesti etten pysy enää ees laskuissa! Myös nää uusimmat kuvat Jodista ja Kimblestä kukkasten keskellä on vaan ihan hiton ihania ja huokuu kesää todella kauniisti <3

    Oot ihan paras, arvostan sua ihan hitsisti!! Kiitos kun oot piristäny meitä tänä kesänä sun upeilla kuvilla rakas <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. MUMI OOT LIIAN NOPEE mitä sä täällä teet!!! :'DD <3 Ihana. Sanot aina niin kauniisti :( Ihanaa kun pidät näistä kaikista! Oot inspannu mua ihan sikana c: Meil on melkee samat lempparit miinus Kiirakuvat koska en ihan ymmärrä sua rakas XDD Kiitos paljon senkin PAMPULA

      Poista