keskiviikko 16. elokuuta 2023

Kuulumisia(ko) ja kuvia

Heipsun!

En ookaan laittanut tänne kuulumispostausta tosi pitkään aikaan. En oo jotenkin halunnut, musta on tuntunut tänä vuonna tärkeältä keskittyä nukkeilun ihaniin puoliin ja kanavoida mun rakkautta näihin mukuloihin ja omaan harrastamiseeni täälläkin. Mutta nyt pitkästä aikaa vähän fiiliksiä ylös tänne!

Avautumista luvassa siis! Laitan oheen uudempia ja vähän vanhempiakin kesäkuvia <3 Osa näistä saattaa olla toukokuultakin...

__


Turvakuvia Iltasta, as always 💛


Oon jotenkin rakastunut nyt näihin vedenalaisiin muokkauksiin, koittakaa kestää :'D

Tää vuosi on ollut tosi kummallinen. En oikeastaan pysty avautumaan kunnolla mistään, oon vaan koittanut fokusoida kaikkeen siihen hyvään, mitä on. Koska sitä on paljon. Alkuvuodesta (ja oikeastaan jo joulukuussa) tuli sellaisia juttuja, joille en vaan voi mitään, ja mun on ollut pakko opetella nyt viemään mun huomio muualle ja keskittään mun voimavarat hyviin asioihin. Tuntuu, että vasta, kun oli IHAN pakko, opettelin ihan uuden mentaliteetin ja se on yllättänyt mut kantamalla mua. Vastoinkäymisiä on ollut todella paljon, mutta ne ei oo kaataneet mua kokonaan niinku aikaisemmin. Oon vaan ollut rauhassa ja mennyt päivä kerrallaan.


Tää kesä on ollut kaikesta vaikeasta huolimatta IHANA! Mä oon rakastanut olla töissä, siis en pysty ees selittään miten tärkee toi paikka on mulle. Oon vaalinut jokaista hetkeäni siellä ja tuntuu et se kaikki on kasvattanu mua myös ihan sikana. Siis legit oon vaan niin kiitollinen, toi paikka on mulle niin tärkeä ja tänä kesänä oon saanu ottaa paljon aiempaa enemmän vastuuta. Oon NIIN ahistunu ihminen ihan kaiken suhteen et oon tosi yllättyny siitä miten hyvin se on sopinut mulle, oon rakastanu sitä! Musta tuntuu niin hyvältä tuolla. En tiiä miten ihmiset normaalisti suhtautuu kesätöihinsä mut ei vissiin itkemällä kun ne loppuu,, mutta mulle toi on joka vuosi tosi iso juttu ja oon ollut niin ilonen siitä. Tää kesä oli tuolla ehdottomasti paras ja vaalin sitä <3





Nukkeilu on enimmäkseen ihanaa! Oon toki huomannut, että mun mt on aina heijastellut tähän harrastukseen tosi paljon. Mun ja tän harrastuksen välil ei oo oikeestaan mitään etäsyyttä, kaikki suodattuu suoraan tänne ja sen näkee millon mistäkin osa-alueesta tässä harrastuksessa. Se on mulle ihan ehdoton voimavara, mutta myös kuluttavaa (esim. grail-asioissa). Nyt oon koittanut vaan ottaa rauhassa ihan... kaiken suhteen. On oikeastaan ollut vähän pakko nyt vetää vähän henkeä.


Lunta kesällä??? Joo

Oon kuitenkin ollut ihan valtavan innoissani nukkejutuista, vaikka ne myös saa mun pään helposti kierroksille. Oon saanut nukkeilussa nyt niin hienoja juttuja, etten oikein pysty käsittämään tätä! On tosi onnekas olo oikeesti. En oikein pysty sisäistään miten monta isoa grailjuttua oon tässä nyt saanut (sekä asu- että nukkepuolella). Oon ihan häkeltyneen onnellinen niistä kaikista!


Tää yöllinen Prisma-reissu on yks mun ehdoton suosikkihetki ihan koko kesässä! Annikan kanssa on aina ihanaa ja meillä on tänä kesänä ollut musta jotenkin erityisen kivaa. Huomaan tosi vahvasti mun olossa, että alan pikkuhiljaa päästä oikeesti elämässä eteenpäin aiempien vuosien ongelmista. Tää kesä tuntu jo niin erilaiselta ku viimekesä ja se on ihanaa. Oon itestäni niin uskomattoman ylpeä.

Viime kesänä mun kaikki selviytymisenergia tais mennä kuvatarinaan. Se oli ja on mulle rakkain ja oon kiitollinen siitä, että sain kokea tollasta intoa jostain (ja muutenkin turvautua siihen).


Mä rakastan näit kahta niin paljon! Ne on pari c:

Oon tänä kesänä mennyt taas enemmän nukkeilussa siihen suuntaan, jota oon toivonutkin! Sekä kuvaamisen, kokoelman että proppien ja vaatteidenkin suhteen. Oon saanut keskityttyä niihin juttuihin, jotka tekee mut onnelliseks. Uskon et mun harrastamisesta näkee et oon todellakin laittanut ihan koko sydäntä tähän nyt <3


Vanhojen nukkejen uudistaminen nykyseen makuun sopivaks on ollut mun lempihommaa tässä! On ku sais kasapäin uusia nukkeja :'D Edriel (Eos) sai tän peruukin nyt, saas nähä jääkö se sille. Tykkään siitä kovasti. Edriel oli aikanaan mun suosikki, mutta mun on ollut hankalaa kuvata sitä sen vanhalla peruukilla. Siispä nyt uutta kehiin vähän päivittääkseni! Toisaalta surku luopua vanhoista lookeista kun kiinnyn niihin aina, mutta samalla rakastan päivittää niitä sellasiks et ne inspaa kuvata c:


Toi aurinko ei oo muokattu!!! Mikään siitä, ees noi heijastukset. Annikan kamera palveli hyvin omg


Vapautunut Mikael kesäpäivässä 💛 Oon rakastanut kesää myös vuodenaikana tosi paljon tänä vuonna, tää on hellinyt. Ootan toki innolla myös syksyä, se kun on myös mun lempparivuodenaikoja!


Tällaista tällä kertaa! 🌻

Kaikille paljon tsemppiä syksyyn, olitte sitten tekemässä mitä tahansa <3 You got this!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti