tiistai 20. kesäkuuta 2023

Hartsihenkäilyt

 Hi hey!

Taas omaan postaukseensa varastoon kertyneitä BJD-kuvia <3 Vähän kans jotain yleisiä hartsisiin liittyviä tuumailuja ohessa 💛


Jullen kans päästiin käymään kivassa kuvauspaikassa c: <3 Tuolla reissulla lapsi ja hänen vanhempi tuli juttelemaan ja kyselemään nukeista, vaikuttivat ihanan innostuneilta kumpikin! Musta on aina tosi hauskaa päästä esitteleen nukkejuttuja muille c: Lapsen vanhempi viel sano et lapsosen täti harrastaa nukkeja niin näytti etäsesti tutulta!

Ihana kun olivat kans sillee et "miten täällä yhtäkkiä on tällasia mini-ihmisiä!" SÖPÖT wää










Julle on kyl mun luottonukeista luottonukein, aina niin hyvä kuvattava c:


Ihan totaalisen erilainen kokeilu! Siinä mielessä, että tää on off-character kuva. Perustuu siis Siri Pettersenin Korpinkehät-trilogiaan! Yksi lempihahmoistani, Naiell 🤍 Oli tosi hauskaa kokeilla (ja muokkailla) jotain erilaista!


Sit mun rakkaat 💛 Yks ilta lähin ex tempore heidän kanssaan kuvaamaan kun tulin junalta ja se oli tosi hyvä reissu se <3 Näiden kahen yhteiskuvat on mun suosikkeja aina









Ihanimmat ja rakkaimmat ääääää



Käytiin ystävien kanssa kuvailemassa mun lähimaastossa <3 Mulla oli Lille ja Varpu mukana


Hän on maailman upein <3


Oon näin kesällä jotenkin ihan maailman onnellisin Varpusta, se on vaan niin ihana <3 Katoin just et Popovyilla alkaa varmaan pian se et ne ottaa taas tilauksia vastaan ja olin vaa sillee et missä universumissa oikein elän kun mun ei tarvii välittää siitä nyt??? Mähän oli suunnitellu uhraavani kaiken maallisen omaisuuteni Popovyyn nyt kesällä mut oon maailman onnellisin ettei mun tarvinnut


Ja sit se että kaikista maailman Popovyista just Varpu on mun! Tää meni niin oikein 💛 Tää tyttö tuntuu just siltä mitä oon aina halunnut <3 Joka kerta kun mulle iskee nukkekuume johki MSD-kokoseen BJD:hen muistutan itelleni et mulla on aktuaalinen POPOVY

Oisin ihan paineissa jos mun pitäs nyt ruveta miettiin blankin nuken ostamista siskoksilta itseltään suoraan ei apua :'D Plus se tulis mulle todella kalliiksi

Popovythan on mulle kertaluontonen asia, mä en usko et koskaan haluisin toista! Se on jotenkin niin spesiaali nukke mulle. Little Owl on paras skuplti ja Varpu on just sellanen nukke jota rakastan kuvata


Pohdittiin joskus Annikan kanssa että mitäs jos oisinki saanu kesällä tilatuks mun Popovyn ja sit oisin stailannu sen sillee miten kaikki Popovyt aina stailataan. (Esim ja esim2) Niiku joo, onhan noi upeimpia asioita ikinä, mut en sitten tiedä oisko se tuntunut loppujen lopuksi niin omalta

Et tuntuu että kävi tuuri siinäkin mielessä että Varpu on just mun tyylinen eikä jotain jota voin yhtä hyvin ihastella muiden kuvissa Instassa c:

Sit pari aiempaa Varpua (samalta reissulta ko tän postauksen ekat Jullet):




Tästä tuli vahingossa jotenkin tosi ihana, voi aurinko <3



MUN KULLAT

Tää kuvausreissu oli ihana! 💛 Annika oli mun seurana koko sen ajan ja oli jotenkin tosi hyvä meno :'D Ihana lämmin kesäilta! Annika kans pariin otteeseen piteli Bethiä joitakin kuvia varten




Ihanin rakkain Beibe! <33

Näit kuvia ois viel lisääkin mut en nyt jaksanut muokkailla enempää tällä erää, joten postailen ne sit myöhemmin (kirjotan tän tähän nii muistanki sit kun palaan lukee tätä)








Nää kaks maailman rakkainta oikeesti <33


Varpu pääs kokeileen tätä mun perusestetiikkaa heh :'D Hyvin sopi sarvet sille (vaikka oli liian isot)


Mutta siis niin, vaikka aina säännöllisesti tulee jokin hartsikuume jostain (etenkin Peakswoods, Twigling ja Lillycat houkuttaa säännöllisin väliajoin), oon legit kieltänyt iteltäni uudet hartsit nyt opiskelujen ajaks D': Mun taloudellinen ahdinko on syönyt mun hyvinvointia niin merkittävästi että nyt sit oikeesti en vaan yksinkertasesti VOI ostaa lisää hartsia, nähtiin miten kävi kun osti neljä,,

Ja sit ihan sekin, että oon helposti overwhelmed jos niitä ois ihan pirusti. Mä kumminkin pääasiassa tykkäisin SD:istä ja ne veis tilaa a lot. Ja ei se tilakaa oo se ongelma, jotenkin ajatus siit et mä en vois nauttia jokasesta riittävästi ois kauheeta hartsisten kanssa, Pullipeis se tilanne on jo ja en haluu vastaavaa hartseille


Just nyt tuntuu et hartsiporukka on mulle sopivan kokonen että saan a) ihastella mun rakkaimpia hahmoja ja b) saada tarpeeks erilaisia kuvia noista kaikista! Vaatteisii vois sit panostaa (tai no nii kyl oon panostanutkin, terveisin Wille on mun lellityin nukke KOSKAAN)

Mut joo, näillä mennään atm 💛 On tbh tosi hyvä tunne olla tyytyväinen nukkesakkiinsa! Tunnen erityistä kiitollisuutta kaikist mun hahmoista ja siitä et mul on oikeesti Popovy, ää <3

Yks mist en kyl kieltäytyis ois jos tulis täydellinen vaihtoehto Gaeliks!! Mut se on niin epätodennäköstä että en ihan heti usko tapahtuvan tässä lähivuosina

* * *

Yees, eipä muuta just nyt! Kivaa juhannusta kaikille 💛🌻

1 kommentti:

  1. Ihanaa nähdä sun bjd-contenttia, näiden hartsiötöjen näkeminen ilahduttaa kyl aina niin kovin <3 On ollu ilo seurata miten sun hartsiperhe on kasvanu! Varpu oli täydellinen viimeistelemään tän bjd-ostosten putken, se oli oikee kruununjalokivi 8') Kaikista kuvista mitä oot siitä ottanu näkee kilometrien päähän että sä todella rakastat tota nukkea! Noissa viimesissä kuvissa, joissa Varpu on siniseen harsoon kietoutunu, on kiteytyny sun estetiikka ja rakkaus tohon mööttiin <3

    Noita alun Julle-kuvia rakastan absoluuttisesti eniten! Miten tuo miekkonen voi näyttää noin tyrmäävän hyvältä nojaillessaan katu-uskottavasti töhrittyyn penkkiin :'D Noissa kuvissa Julle näyttää enemmän todelliselta ihmiseltä ku koskaan! Hihitytti taas tuo kohtaaminen mikä sulla oli lapsen ja lapsen vanhemman kanssa x) Tommoset piristää aina niin paljon!!

    Toiset mun ihan lempparikuvat, mitä oot ottanu bjd:istä viime aikoina, on noi Ranin ja Bethin makoilukuvat nurmella <3 Oli ensinnäkin parasta olla todistamassa sitä kun otit noita kuvia!! Oli kyl hulvatonta meillä, en ikinä unohda sitä kesäiltaa c: Noissa kuvissa on tosi elokuvallinen ja tarinallinen fiilis, tiivistää noiden kahden välistä rakkautta ja sen tuomaa rauhaa heidän elämäänsä niin hyvin <3 Vau, tosi pysäyttäviä!

    VastaaPoista