torstai 29. kesäkuuta 2023

Rakas kesä

 Heippis!

Heitän tänne kauhean kasan kuvia ja viimeaikojen nukketuumia 💛


1st of all: Annelise

2nd of all: KUKKASIA


Annelise on jotenkin extrarakas nyt! Oon miettiny sen hahmoa paljon tänä kesänä ja voiiettä kun pidän hänestä

Kt:ssa ei varmaan tuu tbh kauheesti ees esille kaikki se mitä hänelle oon pohtinut, mutta ah well, oon tykännyt miettiä sen juttuja myös tarinasta irrallisina <3


Kaikunen pääs sit seikkaileen kans tähän kuvauspaikkaan! Oon häkeltyneen onnellinen tosta paikasta c: Tää oli syksyllä ehdottomasti mun lemppari kuvausspotti ja oli mulle täys yllätys kuinka kaunis se oli keväällä! Omg







Aldreia ei varmaa huomais jos VIEN sen vaimon-




LATTE MUN RAKAS se on niin hyvä ja pampulainen I love herrr

Tää on nyt tällanen kuumekukkaestetiikka taas :'D Näyttääpi siltä et ollaan jonkun unessa


Mul on syvä rakkaus Auriin nyt! (Ja tohon taustaan herranjumala metsät on paras asia maailmassa)

Mulla on ihan järkyttävä Noidanpenska-kuume, mutta puhutaan tästä lisää myöhemmin tässä postauksessa :'DD


RAKAS rakkain


Seuraavaks sitten jo hetki sitten otettuja kuvasia ystävien nukeista c: On ollut ihanaa vibailla nyt Iiriksen ja Iian kanssa nukkeasioista, feels important <3


Iiriksen Salome! 🌷💗🌸 Tyttövauva! Hän on kaikin puolin niin hyvä


Ja sit Iiriksen Scylla 🤍 Rakastan tätä nukkea niin PALJON!! Onneks hän on olemassa


Iian Delta! (Jonka hahmo on sittemmin vaihtanut Dalista Pullipiin) Ääps niin hyvä ihana pieni, tää stailaus hits different


Katsokaa nyt sitä <33

Ja sit mun ja Annikan Poison Girlin kustomit yhessä kuvassa! Olin joku päivä vaa sillee lmao kuis ois PG-sirkus ja siitä se sit lähti :'D Suunniteltiin ja toteutettiin yhessä! Yhteiset projektit on aina niin kivoja, näit on parasta ideoida ja väsätä <:

Jotenkin näissä pääsee tekeen niin ihanan konkreettisia juttuja <3



Ja sitten niitä viimeaikojen nukketuumia! No siis, kukaan ei ole yllättynyt, että kustomit pyörii mun päässä entistä enemmän :'D Luulin et Jodin saaminen jotenkin vähentäis sitä mut PÄI VASTOIN!! Tän piti mennä ahdistuksettomaan suuntaan kun ne isoimmat grailit on jo kotona, mutta eei

Enpä nyt sit tiedä onko tää täysin ahdistuksetonta, koska multa puuttuu yhä Linnea :( Limppu pitäis saada tosiaan Poison Girlin kustomina edelleen! Siinä on toki se hyvä puoli, että voin yrittää ja epäonnistua vaikka sata kertaa ja mul on silti Jodi. I will always have her. Olin nii liian väsynyt "ekan" PG:n metsästämiseen, en ois henkisesti jaksanut sitä esim nyt kesällä yhtään, joten oon ihan hemmetin onnellinen Jodista


Mutta niin Linnea tosiaan! Tässä joku mun piirros hänestä 💗🌷 Rakas pupunen <33 Sil ois also pirusti pisamia jotka tyylikkäästi unohdin tosta piirroksesta

Limpulle mulla on ollu muutama vaihtoehto PG:issä! Tietty eniten haluisin sen originaalin (Poison Girlin Linnéa) mutta tiedostan et sen saaminen vois olla tosi hankalaa joten oon pitänyt auki sitä vaihtoehtoa että voin vaan nyt asennoitua yrittämään useaa saman tyylistä

Tajusin yks päivä et Linnea on ehkä mun rakkain naispuoleinen OC!! 😢 Se on vaan kaikin puolin aivan ihana, oon hyvin attracted häneen


Nonii just sopivasti Linneasta puhuttaessa Krisukuvia!! 


Linnea ja Krisu on HYVIÄ, haluisin puhua niist enemmän!! Krisun persoonallisuus on legit vaa Heteromies™

Se harrastaa liikuntaa ja on huono puhuun sen tunteista :pp 


Yhyy rakkaat, pakollinen itku näille tähän väliin


Mutta sit takas kustomituumiin! Linnean lisäksi ois tosiaan Noidanpenska-kuume, aika brutaali sellainen :p Frida jotenkin polkas tän homman mulla ihan kunnolla käyntiin. Se on täydellinen :'( Oon koittanu hillitä itseäni kaikkien impulssien kanssa (tästäkin lisää tässä postauksessa), mut tää on tässä hiljalleen kehitellyt itseään ja nukkekuume alkaa oleen jo aika hemmetin kova :'D Asiaa ei yhtään auta et Annikan kans yhes kuumeillaan :'DD

Toisenlainenkin maistuis, mutta katsotaan näitä nyt rauhassa!



Oon kiinnittänyt huomiota tähän sykliin, joka mulla helposti syntyy grailien kanssa. Et yhtäkkiä asia, jonka pitäis olla iloinen juttu, jota odottaa, muuttuu ihan täysin hallitsevaks ja sitten sama toistuu uudelleen jonkin uuden kanssa. Mullahan oli sama lapsenakin, ja tää sama kuvio on toistanut itseään koko mun 12-vuotisen nukkeiluni ajan. (Oli myös MH-nukeissa aikanaan)

Mun on jotenkin tosi hankala keskittyä sit enää siihen, mitä mulla konkreettisesti on. Tää on kyl havaittavissa monissa asioissa mun elämässä ja oon ollut aika huolissani siitä. Haluaisin jollain lailla katkaista tätä kierrettä, mutta en oikein osaa. Mun elämän kiintopisteet on aika usein haavenukkeja (tai no, ei aika usein, vaan aina)


Ja sit kun nää asiat oikeesti myös suoraan vaikuttaa mun hyvinvointiin ja ihan arjen toimintoihin, oon esim. rajottanut juttuja mun elämässä jotta pystyn paremmin tsekkaileen tuleeko asioita myyntiin etc. Ja tää kans vaikuttaa mun rahankäyttöön, raha on mulle ihan tosi iso avohaava, on aina ollu. 

Tää haaveileminen ei oo koskaan pysyny sellasessa kivan haluamisen rajoissa ja oon viimein alkanut aatella että tälle vois olla ehkä kiva tehdäkin jotain. Oikeastaan vaan Annika on saanut läheltä todistaa miten tää vaikuttaa muhun ja oon sitä kautta saanu jotenkin peilattua että tää ei muuten taida olla ihan ok (Muru oot ollut paras 💛)


Mutta joo! Tähän liittyy vaikka ja mitä lieveilmiöitä, ja musta ehkä ikävintä tässä atm on se että mulla on stockeja jo niin kattavasti et mun haaveet on siirtyneet enemmän kustomipuolelle. Ei siinä muuta mut se on ihan hemmetin kivuliasta koska usein haluan vaan jonkun tosi tietyn nuken, kuten Manan tai Krisun

Linnean kanssa kovasti koitan olla armollinen itteni kanssa, tiiän et tuun vihaan yli kaiken sitä jatkuvaa nopeuskilpailun häviämistä taas D: Se syö niin hemmetisti. Mut kuten sanottua, I will always have Jodi






Hmm, mitäs muuta c: Enimmäkseenhän mua siis inspaa jutut ja musta on vaan todella hyvä asia konkreettisemmin käsitellä sitä ongelmaa, joka mulla on haavenukkejen kanssa. Oon aina tiedostanut sen, mutta en oo jaksanut puuttua siihen. Ku oon miettinyt sitäkin, että monesti paljon onnellisemmaks mut tekis vaikka hotelliviikonloppu jossain tai vaikka uudet vaatteet nukeille... en osta piirtokamoikaan ikinä, enkä vaatteita itelleni (en muista millon oisin käyttäny rahaa vaatteisiin, siitä on pakko olla pari vuotta ainakin)

Tän takiahan mulla ei oo hankintalistalla kuin ne sellaset jotka ihan OIKEESTI haluan. Ei enää mitään impulssiostoja. Which means en usko että tuun hankkimaan kauheest muuta kuin kustomeita nyt hetkeen


BJD:issähän mulla ei sellasia äärimmäisiä must haveja nyt ole, ja kuten recent postauksessa sanoin, mun talous ei simply kestä useamman BJD:n hankkimista nyt. Oon suosiolla aatellut et jos nyt ei jotain superselkeetä tarvetta tule niin en lähe ettimällä ettimään mitään hankittavaa hartsisista



Oon tähän kuvaan NIIN tyytyväinen!! Vesikuvaus on ollut yllättävän kivaa (parin trial and errorin jälkeen)


Mua muuten naurattaa ja itkettää kun kuvatarinat tai blogijutut ei näy kiinnostaneen tänä kesänä yhtään ketään :'D Parantajan suosio ollu niiin paljon pienempi ku Metsän viimevuonna, mut toisaalta se ei superisti mua haittaakaan koska teen sen joka tapauksessa itelleni ja sitä tahtia ku tuntuu hyvältä 💛 On ilo huomata et oikeesti teen sitä legit siks että HALUAN <3


Kanga on niin rakas :((( Tein pari juttuu sen hahmon kans ja nyt se on ihan yksi mun suosikki taas ää


Jodi on niin kulta 🖤


Nää kaks seurustelee btw c: Niien hahmot on ihan vaan kasuaaleja ihmisiä elämässä elämäänsä! Voisin joskus selittää näistä + Linneasta ja Krisusta, ne elää samas maailmas. Annikan Nuria ja Teresa on siellä myös c:






Kattokaa ny mitkä beibet c:



KRISU JUOKSEEEE

Niin kivaa ottaa tällasia kuvia! Modernit kuvat ilostuttaa mua nykyään ihan eri tavalla, makes me happy c:

Linnea salee antamas sille juomapulloa tuol jossai sillee ole hyvä rakas <3




Taas pakollinen itku näille

Näiden kahen asettelu on ehk mun lempijuttu! Ja jos miettii lempiasioita mun omassa nukkeilussa niin tbh näiden kuvaaminen tuntuu parhaalta ikinä



Juhannusneidot, 2023 version!


Ja sit tällasia jotka ei takuulla näy päivänvalossa kunnolla :'D Mutta kun rakastan tällasia


VIHREE

Jos kuva haisee levältä, I love it





Ja vihreä versio tästäkin c:

* * *

Tällaista tällä kertaa! <3 Kiitos lukijoille!

2 kommenttia:

  1. OOO mussu tässä oli niin paljon kaikkea herkkua mulle >:3 Vaikka oonkin nähny nää jo etukäteen niin silti tuntuu aina hyvältä selata sun kuvia kerralla vähän isompi määrä! Tuntuu ku sais selata jotain valokuva-albumia, nam.

    Oon niin surullinen siitä miten kipeitä kustomiasiat on sulle tällä hetkellä. Mä todella toivon että saataisiin sun päätä hienosäädettyä niin että nää asiat ei oo sulle niin armottomia ja kuormittavia. Haluun vaan että voit hyvin <3 Onneks on Jodi, oot ottanu siitä kyl upeimpia kuvia mitä voi tytystä ottaa!! Hän heräs eloon ihan mielettömällä tavalla sun luona. Tykkään erityisesti tosta Jodin ja Kangan juhannustanssikuvasta. Jodin kuumekukkailut ja Jodi+Kriko-kuva ilahdutti kans hirveesti c: Noi kaks on vaan niin ilahduttava näky yhdessä!

    Muita kuvia, jotka on mua erityisesti nyt ihastuttanu tän postauksen kuvista, on Agathen sänkykuvat(!!!!), kaikki vesikuvat, Auri metsässä ja tietenki meidän sirkuskuva c: Myös Krisun urheilukuvat oli musta ihanan erilaisia ja virkistäviä, sait niihin ihan mahtavan fiiliksen ja kuvakulman!! Oot kyl ihan mahtava baby <3 Olipas piristävä postaus, kiitos kun jaat aina sun kuvia! Vaikka käsitellyt aiheet on raskaita sulle itelles, oon ilonen kun tuot niitä esiin. Ja on hyvä kun voidaan niitä aina yhdessä pohtia :> Kaikki järjestyy mussu! <3 Saat Linnean kotiin, tunnen sen luissani.

    VastaaPoista
  2. Niin paljon kaikkia ihania kukkakuvia katseltavana!! 🌻🌼 Näistä kyllä huamaa, että erityisesti Annelisen kuvaaminen on kiinnostanut nyt kukkien ilmetyttyä,, mahtavaa 8-) näyttää hyvältä!

    Tykkäsin todi paljon loppupään kuvasta, jossa Annelisellä oli punanen mekko päällä - asettelu oli tosi kiva! ❤️

    Kiva kans lueskella vähän sun ajatuksia atm meiningeistä, hyvä pysyä niistä perillä! 😤🙌🏻
    Mahtavaa kans et postailet,, yleensä niitä lueskelen mut oon SURKEIN kommentoimaan (erityisesti näköjään tänävuanna helpp

    VastaaPoista