keskiviikko 14. kesäkuuta 2023

Jodi

Wääää heii ❤️

Tässäpä taas sellainen postaus, jota en uskonut tekeväni! 1.6. kotiutui mun maailman odotetuin rakas <3


Kuten tiedätte, PG:n uudempaa kustomia oon oottanut hartaasti ja pitkään. Musta oikeastaan tuntuu, etten oo tainnut missään somessa edes tuoda niin vahvasti esille sitä, miten kovalla intensiteetillä oon tätä nukkea halunnut. Tän nuken saaminen otti lopulta puolitoista vuotta. 2021 syksystä lähtien oon metsästänyt PG:n uudempaa kustomia. Olin ehtinyt jo vähän luovuttaa 2022 kesällä, kunnes sitten loppuvuodesta PG-kuume potkas niin lujaa että sieltä ei sitten enää tultu pois.


Tää on ollut niin uskomattoman epätoivoista että menee heittämällä samaan sakkiin kuin Mana ja Kristian. Olin ihan varma et tää etsintä ei tuottais ikinä tulosta ja saisin viikosta toiseen kattella ku ranskalaiset iloitsee niiden uusista PG-tytöistä. (Yup mul on eternal suolasuus tästä mut se on ihan fine XDD) Mutta sitten tapahtui tää pieni ihme ❤️

Mä en pysty käsittämään, että lopulta sain sitten nuken joka on enemmän sitä mitä oon toivonut ku mikään muu. Mähän hylkäsin jossain kohassa ajatuksen punahuulisesta PG:stä, koska aattelin että niitä vaan simply tulee niin harvoin että ei tuu onnistumaan. Ja sit. Hän. Jodissa yhdistyy kaikki ne asiat joita vaan absoluuttisesti RAKASTAN PG:n nukeissa.

Mun suosikkiasioihin PG:issä kuuluu mm. just ton malliset huulet (ja vieläpä PUNASET!!), paljon pisamia, paljon blushia, just ton mallinen peruukki ja sit maltillinen silmämodaus. Septumista kans ehdottomasti plussaa. En vaan pysty käsittään miten just tää tyttö on mun, siis jos jossain asioissa mun usko maailmaan vahvistuu niin ne on just nää tapaukset kyllä <3

Ei ihan mahdu päähän et mul on mulle täydellisempi tyttö ku mitä oisin ees tilarina keksinyt 😭 Se on vaa aivan täydellinen

Avaamiskuvia:




Vesikauhu osa 2 (Ronya oli osa 1)

Unohdin muuten ottaa kuvia siitä mitä kaikkee tuolla paketissa olikaan



Uunituore c:





Se on maailman RAKKAIN



Annikan kans vähän sirkuskuvia Tykkimäessä c:



Mähän olin jo luovuttanu punahuulisen kans koska aattelin etten ikinä löytäs sellasta josta pitäisin eniten koskaan :"( Ja sit ku PG viä teki kovin vähän punahuulisii täs yhessä kohtaa. Osittain siks olin siirtynyt mun haaveissa jo täysin Linneaan (vaaleempi PG): se tuntu mulle enemmän omalta ja siltä etten yritä korvata mun lempi-PG:itä jollain

Ja sit nään HÄNET ja hän on täydellisin PG mulle KOSKAAN 😭❤️ Ennn kestää

(Linnea on btw edellee suunnitelmis mut sillei oo kiire c:)


Poison Girlin hälle antama nimi oli Jodii, lyhensin siitä yhen i:n pois niin tuntuu luontevammalta! Hän on siis Jodi ❤️

Tervetuloa maailman odotetuin lapsi! Rakastan häntä niin paljon ❤️

2 kommenttia:

  1. AAAA Jodi!!! ;_; Maailman ihanin tyty!! Oon vaan niin onnellinen et hän on päätyny sun luokse pitkän odottelun jälkeen. Tuntuu että Jodin kanssa tähtien asennot oli just kohdillaan ja kaikki meni just niinku piti. Vaikka välillä tuntu tosi epätoivoselta niin tiesin aina että saisit vielä oman täydellisen PG:si <3 Nyt vaan sit rauhassa ootellaan Limppua!

    Vitsit miten upeita kuvia oot ehtiny Jodista ottaa lyhyessä ajassa! Rakastan sitä miten erilaisia kuvia oot siitä saanu ja miten erilaisiin tunnelmiin ja ympäristöihin Jodi sopii! Tykkään hirveesti sekä noista tivolikuvista että kaikista kukkaiskuvista mitä oot ottanu. Ja toi ensimmäinen kuva on ehdoton suosikki, siis vau <3 Oli myös kiva nähdä toi tivolikuva jota en oo nähny sitten mun synttärien! Sitä oon miettiny tasasin väliajoin, niin upee :0

    En malta oottaa millasia kuvia tuut vielä Jodista ottamaan <3 Hän on kyl täydellinen osa sun nukkeperhettä ja toi mukanaan valtavan määrän iloa ja inspiraatiota meidän nukkeiluun!

    VastaaPoista
  2. Aivan ihana tuo keinukarusellikuva! ^.^ (toi missä on tollasta värikästä sumua ympärillä)

    VastaaPoista